Fotograf Sofia Lundberg: En till på Milo

milo-2-by-sofia-lundberg

Ska inte publicera fler bäbis bilder på ett litet tag, men eftersom jag väntar en brorson vilken dag som helst nu så vet jag inte ifall jag kommer att kunna hålla det löftet…😀 Och ärligt talat, jag älskar bilder på såna här små sockerfrön!😀

About sofialundberg
Jag heter Sofia Lundberg och jag är fotograf. Jag strävar efter att upptäcka det speciella och unika i varje människa, band eller situation och fånga det på mina bilder.

One Response to Fotograf Sofia Lundberg: En till på Milo

  1. mammakero says:

    Sötis! Vilken liten sockerbit! Jag förstår att du älskar såna sockerfrön!!
    Härliga underbara Sofia! Jönköping ligger ca 10 mil från mej, men Elin bor där, så vi brukar åka dit! Nu faller det sej så att det är ett fotomaraton här i stan samma dag! Det är bland det roligaste (och jobbigaste) jag kan göra, så jag tänkte faktiskt vara med på det! Hur går det med Skövde framträdandet för Lizette?

Leave a Reply

