Fotograf Sofia Lundberg: Milo

milo-by-sofia-lundberg

Här är en liten vän till mej. Han heter Milo och är helt otroligt söt och speciell. Det jag tycker om med att fotografera barn är att dom är lätta att få intresserade. Om modellen man fotograferar är intresserad så brukar bilderna bli så mycket bättre.

About sofialundberg
Jag heter Sofia Lundberg och jag är fotograf. Jag strävar efter att upptäcka det speciella och unika i varje människa, band eller situation och fånga det på mina bilder.

Leave a Reply

